Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/6412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنوادرية كلثوم, أوضايفية أمال،شابي هناء-
dc.date.accessioned2019-12-03T08:34:13Z-
dc.date.available2019-12-03T08:34:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/6412-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإعلام،الرقمي،القنواتen_US
dc.titleأثر الإعلام الرقمي على إقتصاديات القنوات الفضائية العربيةen_US
dc.title.alternativeقناة نسمة و الشروق نموذجاen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chabbi hana.pdf24,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.