Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/6032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمرداس فيروز, بزايدية نجوى،كريشيام ريحانة-
dc.date.accessioned2019-11-24T08:22:29Z-
dc.date.available2019-11-24T08:22:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/6032-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectاليوتوب،السلوك الشرائي،المستهلكen_US
dc.titleتأثير اليوتيوب على السلوك الشرائي لدى المستهلكen_US
dc.title.alternativeBouthy Beautyدراسة استطلاعية على عينة من متابعي قناةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة 2019 (3).pdf5,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.