Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/4726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزميتي سميرة, سي يحي نورية-
dc.date.accessioned2019-10-14T13:54:01Z-
dc.date.available2019-10-14T13:54:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/4726-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالحملات الترويجيةen_US
dc.titleأثر الحملات الترويجية على كسب رضا الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة لشركة موبليس- وكالة قالمةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070094.pdf59,44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.