Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/4448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأسماء عمرون, بشرى شبشوب-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:55:47Z-
dc.date.available2019-10-07T09:55:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/4448-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق السياحيen_US
dc.titleالتسويق السياحي عبر المواقع الإلكترونيةen_US
dc.title.alternative- دراسة تحليلية للموقع الإلكتروني لمركب البركة المعدني -en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070083.pdf38,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.