Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/3905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنحينح أمال, صيافة خولة-
dc.date.accessioned2019-09-09T08:21:31Z-
dc.date.available2019-09-09T08:21:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/3905-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectإدارة العلاقة،الزبون،الخدمة الصحية،المؤسسات الجزائريةen_US
dc.titleإدارة العلاقة مع الزبون ودورها في تحسين جودة الخدمة الصحية في المؤسسات الجزائريةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية بمستشفى ابن زهر -قالمةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.PDF_0.pdf3,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.