Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/3860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبورارة سهام, رجيمي إيمان-
dc.date.accessioned2019-09-08T08:17:35Z-
dc.date.available2019-09-08T08:17:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/3860-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الالكثروني،أنماط الاستهلاك،الفرد الجزائريen_US
dc.titleتأثير التسويق الالكثروني على أنماطالاستهلاك لدى الفرد الجزائريen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية على عينة من أفراد ولاية قالمةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05.PDF.pdf10,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.