Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/3477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقرفي, حليمة-
dc.date.accessioned2019-05-29T10:03:45Z-
dc.date.available2019-05-29T10:03:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/3477-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالعلاقات العامة،المؤسسة ،الخدماتتen_US
dc.titleدور العلاقات العامة في في تحسين أداء المؤسسة الخدماتيةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية بجامعة 08 ماي 1945-قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
guerfi.pdf21,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.