Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/2719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنقيب, سمراء-
dc.date.accessioned2019-03-03T07:57:28Z-
dc.date.available2019-03-03T07:57:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/2719-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الداخلي ، العلاقة مع الزبون ، بنك الفلاحة والتنمية الريفيةen_US
dc.titleتبني مقاربة التسويق الداخلي لتحسين العلاقة مع الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك BADRen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.068.pdf4,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.