Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/13385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorروابحية زاكي-
dc.date.accessioned2022-10-17T08:37:11Z-
dc.date.available2022-10-17T08:37:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/13385-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الريادي، الأداء التسويقي، Pvcco portes fenêtres guelmaen_US
dc.titleأثر التسويق الريادي على الأداء التسويقيen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة للمؤسسة الناشئة PVCCO PROTES FENETRESen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROUABHIA_SARRA_.pdf4,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.