Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/13213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبراهم, أحمد خليل-
dc.contributor.authorغرداوي, محمد رضا-
dc.contributor.authorمسعودي, حمزة-
dc.date.accessioned2022-10-13T08:42:57Z-
dc.date.available2022-10-13T08:42:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/13213-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويقen_US
dc.subjectالمواقعen_US
dc.titleفعالية حملات التسويق الاجتماعي عبر مواقع التواصل الاجتماعي في التوعيةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية حول حملة الدراجة الخضراءen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة نهائية)_merged.pdf2,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.