Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/1245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوساحة, سارة-
dc.date.accessioned2019-02-05T12:36:36Z-
dc.date.available2019-02-05T12:36:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/1245-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالسياحة - الوكالة السياحية - التسويق - التسويق السياحيen_US
dc.titleدور الوكالة السياحية في تسويق الوجهة السياحيةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة وكالات السياحة والسفر ، ولاية قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-338.075.pdf10,89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.