Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/12193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKHOUALDIA, ROMAISSA-
dc.date.accessioned2022-03-20T08:11:25Z-
dc.date.available2022-03-20T08:11:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/12193-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectمهارات الإتصال . الخدمة الصحية .المؤسسة الإستشفائيةen_US
dc.titleدور مهارات الاتصال في تحسين جودة الخدمة الصحية في المؤسسة الاستشفائية - دراسة حالة مستشفى الحكيم عقبي قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KHOUALDIA_ROUMAYSSA_F2.pdf5,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.